דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יורם שיפר משרד רואה חשבון מאחורי תוכנה להנהלת חשבונות 

מאת    [ 03/11/2010 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2608 פעמים ]

ההבדל בין תוכנה להנהלת חשבונות שאין מאחוריה משרד רואה חשבון, לבין תוכנה המופעלת ומשווקת על ידי משרד רואה חשבון רציני,בפריסה ארצית, מבוסס ומוכר, יכול לעשות הבדל מהותי בהתנהלות החשבונאית, העסקית והפיננסית שלכם ובקלות בה תמצאו את מבוקשכם באתר התוכנה ומחוצה לו.

ההבדל מתחיל בראש ובראשונה בתכנון, בצרכים ובבניית הממשק. תוכנה שתוכננה ומנוהלת על ידי משרד רואה חשבון גדו ומנוסה תדע לתת מענה מהיר, נוח ומקצועי לכל צורך בכל עסק, בין אם מדובר בעסק קטן, עסק בינוני או חברה בע"מ. משרד רואה חשבון גדול ומנוסה אשר מטפל בלקוחות רבים מכל גוני הקשת יודע מה הלקוחות שלו צריכים ואיך הכי נכון להקל על חייהם, כך שבבסיסה פותחה התוכנה לאחר הכרות אמיתית עם השוק. יתרון זה בא לידי ביטוי גם במערך העדכונים  המקצועיים השוטפים  הנעשים על בסיס קבוע, תוך הבנת הצרכים החשבונאים לאורך כל הדרך.

מעבר לכך, כל שינוי בתוכנה מתעדכן באופן מיידי וללא עיכובים: העלו את המע"מ, מס הכנסה העביר חוק חדש? משרד רואי חשבון שחי את התחום יידע לעדכן את הלקוחות והתוכנה להנהלת חשבונות באופן מיידי, כך שתהיו בטוחיםו שאתם תמיד מעודכנים ופועלים במסגרת החוק.

כאשר התוכנה שבחרתם מנוהלת על ידי משרד רואה חשבון כזה, יש לכם כתובת להתייעצות מקצועית ולא רק תוכנה שמנפיקה או מנהלת חשבונות וגמרנו. היתרון הזה, של גוף חשבונאי מנוסה ומקצועי שעומד זמין לכל בעיה או סוגיה, מבטיחה לכם התנהלות חשבונאית נכונה במכלול הצרכים של העסק.

הביטוי לכך יכול להיות יעוץ הניתן לפני פתיחת העסק, על מנת לעשות את הדברים נכון כבר משלב ההקמה,  זה יכול להיות תכנון מס ארוך טווח, או כל מענה לכל בעיה, שאלה או סוגיה חשבונאית שעולה בעסק שלכם.

להדס יש עסק בתחום הקוסמטיקה, היות והעסק מנוהל מהבית, היא לא ידעה על מה היא כן יכולה להצהיר כהוצאה ועל מה לא. מייל אחד למשרד שעומד מאחורי התוכנה סיפק לה את התשובות.

נועם עובד כשכיר, אשתו מיטל עובדת כעצמאית. הם התלבטו האם לפתוח חברה ולאחד בין הפעילויות, היות ולנועם ישנה אפשרות למשוך את משכורתו גם למול חשבונית. לאחר שהצטרפה מיטל לשירות .ucan2 היא פנתה לאחד מרואי החשבון במשרד, במטרה לקבל ייעוץ בנושא ולבדוק כדאיות של כל מסלול.

הצטרפות לשירות הנהלת חשבונות הנתמך ומנוהל על ידי משרד רואי חשבון, מאפשר לכם לקבל שירותים נלווים נוספים, שירותים החייבים להיעשות על ידי רואה חשבון, כמו למשל דו"ח שנתי או הצהרת הון. כל עסק חייב בדו"ח שנתי ואת זה שום תוכנה לא תוכל לעשות. באם התוכנה שאתם עובדים עימה, מנוהלת על ידי רואי חשבון, תוכלו לקבל את הדו"ח השנתי כשירות משלים בעלות סבירה , כמו גם את הצהרת ההון הנדרשת מבעלי עסק אחת לכמה שנים.

 

רואה חשבון יורם שיפר הינו מהבעלים של משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות' הנמנה עם 20 המשרדים הגדולים בארץ (לפי סקר "דן אנד ברדסטריט"). משרד רואי חשבון המשלב מקצוענות, ידע וקידמה טכנולוגית ברמת המיחשוב והשירותים המתקדמים לרבות שירותי אינטרנט מתקדמים, כגון: שירותי ניהול חשבונות לעצמאים, תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט עבור חברות ומוסדות ציבוריים, שירותי הפקת חשבוניות במייל ועוד. התרשמו וקראו עוד באתר: www.ucan2.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב